Nu eee dee fredagsmyyyys!

Nu tänker jag fira! Det är fredag eftermiddag och jag har avslutat veckans jobb och har en heeel ledig helg framför mig! :) Helgen började redan lite i smyg på jobbet när jag och två kollegor mumsade i oss Sibyllalunch. :) Onyttigt, men så fruktansvärt gott! Väl värt varenda kalori och varenda krona... :) Hade det varit en vanlig fredakväll hade jag däckat i soffan innan jag ens hunnit in i hallen (hur nu det går ihop?) men som tur är har jag påhittiga vänner som kommer med bra ideér. Som till exempel en tjejkväll med hyrfilm, hämtmat och lösgodis. Mmm! Jag var inte sen att haka på den tanken, det kan jag lova! Jag ska snart hämta upp Mia Karamellkola och Micka Chokladmums, sen blir det mys och skitsnack i massor!

Imorgon ska vi ut och heja på duktiga tjejer i skidspåret på Tjejvasan. Ska bli kul det med! :) Att stå bredvid och titta på alltså... ;)


Några av oss hämtar hem sushi... :)


Kommentarer
Postat av: Serena

Ha en super bra helg gumman, det är du verkligen värd!!!

2010-02-26 @ 16:41:26
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0