Min sambo "sabotören"

Torsdagmorgon! Väcktes imorse vid 6 tiden när Älsklingen försökte smyga upp för att kolla på hockeymatchen. Han lyckades förstöra sovrumsdörren på vägen ut och jag blev nästan klarvaken på kuppen. :) Braaa Älskling!
Jag sov ändå några timmar till och vaknade sedan ytterligare några gånger när han försökte laga dörren... Grrrr.
Nu sitter jag, som vanligt, i soffan. Räkningarna är betalda. Skönt! Nu slipper man dem en månad framöver.

Idag ska jag bara vila mig inför mitt jobbpass ikväll. Nu är jag mer än beredd på vad som väntar när man kliver innanför dörrarna. Jag vet att det är full liv och rörelse och stundtals alldeles föööör mycket att hålla reda på, men jag kan bara göra mitt bästa. Och jag kan bara försöka ignorera killarna som har för vana att gå förbi receptonsdisken och viska mitt namn...vad de nu finner för nöje i det, det vet jag inte.
Jag vet i alla fall att gästerna är snälla och roliga. Igår kväll när jag skulle köra hem från jobbet var jag inparkerad i garaget och fick lite panik. "Hjälp, jag kommer vara fast här för evigt!" Som tur var befann sig några snälla män i garaget och kunde guida mig ut. :) Tack!

Nu ska jag fylla på med lite vitaminer. Känner att det är nåt som kommer smygande, det måste jag stoppa!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0