Me and Kavajen

I lördags fick jag äntligen shoppa lite! Det var en bra lördag för shopping och jag hade kunnat shoppa huuur mycket som helst! Tur i oturen har jag lärt mig att shoppa med hjärnan. Kanske låter tråkigt, men det är ett bra sätt att inte shoppa saker man egentligen inte behöver. Jag är överlycklig över den nya kavajen jag köpte! Precis en sån som jag letat efter! :) Hittade även en snygg kofta med snyggt broderi fram. Båda plaggen från H&M. (Micka tyckte dock att koftan var ful och skrattade åt mig. Men vi vet att vi har olika smak så jag struntade i henne!)
Min kamera bor kvar hos Mia sen i lördags, så jag skickar in lite bilder senare.



Min kavaj


Kommentarer
Postat av: Micka

Bra! du ska strunta i vad jag tycker.. Bara du tycker om det å trivs i plagget. De e de är vikigaste!

PS. Jag skrattar inte åt dig Bara åt koftan :) DS.

2010-02-01 @ 13:32:38
Postat av: mi

najs!!!! tur jag tipsade om den ;) visste att den skulle falla dig i smaken ;) som ju är som bakeN! hoho--- i bet youre much hotter in the kavaj thän the girl on the pic!!! Pusss

2010-02-02 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0