Lyckliga trollet!

God morgon världen!
Har ni kikat ut och sett det underbara vintervädret?! Stålande solsken! :)
Nu är solen här äntligen och jag blir lycklig av att se den.

Klev upp relativt (allt är relativt ni vet) tidigt i morse för att hinna packa det sista och göra en storhandling inför helgen. I bilen på väg till Maxi (min absoluta favorit mataffär!) blev jag ännu mer lycklig av att köra med musik på högsta volym.
Musik kan ge ett sånt underbart lyckorus! :)
Nu återstår bara några timmar på jobbet, en tre rätters middag med kollegorna, några timmar i bilen och sen är vi där; Trollebo! Trollebo är vår stuga i Norge.
En riktig liten trollstuga! :) Passar perfekt för ett litet troll som mig. ;)


Tröttmössan på väg till Maxi


Några kommer i alla fall få presenter på Alla Hjärtans Dag i år... <3

Nu går vi ut i solen en stund!

Unna er en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0