Jag är en disktrasa

Jag har startat dagen med en kopp grönt te, en äggmacka och en proteindrink. Jag önskar att jag ska få lite energi nu! För idag känner jag mig som en trasa. En gammal, urvriden, unken disktrasa. Kroppen är trött och jag känner mig trasig och äcklig. När jag vaknade klockan nio kändes det som jag hade kunnat fortsätta sova hela dagen. Jag hade svårt att somna igår kväll. Jag låg och funderade på om jag skulle kliva upp igen, men tvingade mig att ligga kvar och somnade tillslut... Imorse möttes jag av ett trött ansikte i spegeln. Ena ögat är alldeles rött och fult.
Varför blir det så? Jag vill stanna inne idag. I wish...

 energilös vs. energi  


Kommentarer
Postat av: malin

Tycker inte du ser ut som en sådan dock lite röd frn solningen kanske?!!!=) Har tråkigt på jobbet gahhh låt mig vinna några miljoner så jag slipper jobba..kram

2010-02-23 @ 13:10:10
Postat av: mi

Kan jag trösta dig med att du iaf är den finaste disktrasan som finns? Spelar ju ingen roll vad någon annan säger om man självkänner sig piss!!! Men du är iaf alltid snyggast och bäst och allt sånt. Tycler omdig!!! Pusssss

2010-02-23 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0