IKEA-fyndat

Det finns ju knappt något roligare än att shoppa nya grejer till hemmet!

Trots att jag höll ganska hårt i plånboken igår när vi var på IKEA fick jag med mig några små saker hem. Dom må vara små och ganska obetydliga, men på rätt plats här hemma hjälper dom till att ge ett lyft till även den tråkigaste vrån!

Jag har länge haft en "hörn" här hemma som varit tråkigt och omöblerat.
2 nya tavlor som jag komponerade ihop gjorde det 10 gånger bättre!

 

Jag inbillar mig att den här snygga termoskannan ska komma väl till användning i vår när jag ska sitta ute i solen och läsa magasin och hinka kaffe!
Och så är den ju snygg också, och billig! :)



Det är snart dags för kalas här hemma. Jag föll pladask för de här snygga tårtunderläggen! Nu ska jag bara se till att baka en minst lika snygg tårta!



Nu vill jag bara shoppa ännu MER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0