Ice ice baby :)

Efter ett mindre utbrott imorse då jag inte kunde hitta mina isdubbar tog jag mig ändå ut i -17 gradig kyla och solsken! Premiär på långfärdsskridskorna för den här säsongen! :) Vingligt i början som vanligt och saken blir inte lättare av att man håller i ett snöre som leder till en vild hund som far omkring överlycklig över att få vara på isen. (Tack Tipi, I love you!) Men det blev några vändor. Lite väl kallt för min smak. Banorna på isen hade lite farliga sprickor som man fick passa sig för om man inte ville göra en praktvurpa och lite drivor här och där, men annars fint.





Jag ska inte klaga... :)

Nu blir det en stooor kaffe och lite mys i soffan.
Fryser!


Kommentarer
Postat av: Micka

Vad du e duktig som pallar dig ut! Fan jag hade frusit ihjäl å massa gånger om.

Va Tipi var fin i sin reflxes väst =)

2010-02-22 @ 19:35:30
Postat av: malin

inte alls avis inte alls.... Tipi smälter in bra i snön tur att västan var på annars skulle det vara svårt att se henne..=)

2010-02-22 @ 19:38:20
Postat av: Carro

Ska vi ta en reprishelg i Falun?? Hotell och långfärdsskridskor?? Det är ju ett helt år sedan.

Puss gurkan

2010-02-22 @ 21:28:37
Postat av: Madeleine

Jaaaa Carro! Ni är sååå välkomna! Kom gärna när det är lite bättre väder än vad det var förra året! :) Puss gurkan

2010-02-22 @ 21:59:54
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0