I mitt nästa liv...

Håll i er nu för nu tänker jag avreagera mig.

GAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!

Klar.

Har ni märkt att det är lill-lördag idag, som det så gulligt kallas?!
Nej, det har inte jag heller. Det är en fruktansvärt vanlig onsdag. Precis som en vanlig måndag till exempel. Eller som någon annan vanlig veckodag.
Jag är fortfarande så speedad efter jobbet att mina fingrar springer snabbare än någonsin över tangenterna. När jag kom hem gjorde jag (precis som på jobbet) 20 saker samtidigt. Jag tvättade bort sminket och borstade tänderna samtidigt, så jag hade både tvål och tandkräm utsmetat över ansiktet när jag var klar. Samtidigt kokade jag en kopp te och skalade en apelsin med vänsterfoten. Med högerfoten startade jag datorn och loggade in med mitt lösenord.
Sen kollade jag alla "dagliga" bloggar. Alla på samma gång. 

Nu har jag krupit ner under täcket och tänker faktiskt ta en powernap.
Om jag inte vaknar upp efter den så vet ni att jag dog av stress.

Och nej. Jag är inte förbannad eller arg eller sur eller bitter.
Jag är bara allmänt skadad.
Men jag älskar er ändå! ;)



Kanske borde jag blivit en bläckfisk istället.
Där har man i alla fall förutsättningarna för att göra många saker samtidigt!


Kommentarer
Postat av: Micka

Du skulla bli en schå söt bläckafisk =)

2010-02-10 @ 19:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0