Det spökar!

Måndag och dags att vakna till liv igen!
Igår hade jag en äkta "slösöndag". Jag orkade inte ens blogga... :)
(Då är man riktigt, riktigt slö!) Jag och Micka var i alla fall iväg och kollade på lite innebandyspelare...eller *host* en innebandymatch menade jag såklart! ;)
Var tog smygtitten från för-för-festen vägen kanske ni undrar? Micka och jag fick så bråttom när vi skulle göra oss iordning att det inte fanns tid för några updates här på bloggen. Förfesten hemma hos Mia var (som vanligt!) lyckad. Vi drack drinkar, snackade skit och spelade Buzz. Då Mia och jag var ett lag var jag säker på att vi skulle vinna, hehe, men så blev inte fallet... :) Vi hann även med att byta kläder med varandra och leka kurragömma. :) Haha!

Jag kom inte så mycket längre än till förfesten. Blev ingen utgång för min del alltså... Och nu tänker ni; "aha, hon blev för full och däckade!". Nope, så var faktiskt inte fallet. Det var mina hjärnspöken som tittade fram och ville förstöra kvällen för mig. Jättesvårt att förklara. (Och jag tror inte ens jag vill förklara.)
Kände mig bara totalt värdelös... Kände mig som...ingen.


Dumma, dumma spöke.


Kommentarer
Postat av: Micka

För mig är du en varm, oerhört bra vän och en underbar Madeleine! För mig är du Världens bästa Madeleine!

Kramar i massor!

2010-02-01 @ 13:29:23
Postat av: Serena

Instämmer med Micka!

Få jag känner som är så fin utåt som på insidan som du är!

Stor kram, ses ikväll :)

2010-02-01 @ 15:13:29
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag säger som Alfons Åberg : Försvinn fula spöke, för du finns inte!

2010-02-01 @ 15:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0