Devil in disguise

Efter att vi firade vår julafton i fredags känns det som att julen redan är över. När det visas reklam på tv där de uppmanar oss att köpa diverse olika saker i julklapp tänker min lilla hjärna "men, julklappar efter jul, är inte det lite överflödigt..?" Jag har börjat få en liten klump i magen över att jag inte kommer kunna träffa mamma, pappa och syster något mer under julen. Men, men... Jag får trösta mig med att det finns människor i världen som det är mer synd om än mig.
Jag har ett giganstiskt stort irriterat frö som ligger och gror inom mig. Skulle egentligen bara vilja skriva av mig allting, utan censur, men det kan man ju inte. Men låt mig säga så här; jag skrattade hela vägen hem. Hohohoho...

Ikväll ska jag ut och käka med brudarna. Ser fram emot att träffa dem och att äta mat som någon annan lagat! :)

Tjing tjing! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0