Relaxed?

Nej, det känns inte som jag relaxat något under mina lediga dagar, samtidigt som jag inte kan säga att jag gjort någon nytta direkt... Jag har i alla fall julpysslat lite, handlat några klappar och bakat både lussekatter och pepparkakor. Julkänslan börjar infinna sig sakta men säkert. Det börjar kännas i både kroppen och huvudet att man har pysslat i huset nu i flera veckor. Jag känner mig så himla trött och tömd på energi. Men det är svårt att låta bli när man vill så mycket! Jag hoppas att de som besöker oss har förståelse för att vi inte har allt iordning ännu... Idag köpte vi två alldeles för dyra lampor. Dyra men de kommer bli sååå snygga när de väl är på plats. (Och när väggen är riven, när väggen är tapetserad och målad...)

Ikväll kommer min lillasyster på besök. Tanken är att vi ska fredagsmysa ihop och imorn blir det seriös julklappshopping tillsammans. :) Vi är båda proffs på att handla alldeles för mycket julklappar kan man säga... I år (precis som alla andra år) ska vi dra ner på handlandet. Får väl se hur det går...













Ha en skön helg hörrni!

P.s. Tomten hörde min önskning och skickade över en konsertbiljett snabbt som attan... D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0