Andra advent

God morgon! Efter en och en halv timmes snoozande lyckades jag kliva upp ur sängen. Tipi sov fortfarande gott på andra sänghalvan... :)
Vi hade en riktigt myskväll igår när Älskling var borta på personalfest. Vi lagade paella (hur gott som helst) och kikade på tv. Lugnt och skönt! Jag avslutade kvällen (natten) med att lyssna på massor med skön musik på Spotify. Blev mest musik "à la Berghain" (nattklubb i Berlin) som Mia säger. :) Nu ska jag bara slappa i soffan och kika på skidor till det är dags att åka och jobba. Ja, jag jobbar den här helgen också...en kollega ville byta. Men sen har jag två lediga helger att se fram emot! Behövs om jag ska hinna shoppa alla julklappar som ska inhandlas! :) Och nästa vecka är jag ledig SEX dagar, så då ska det bakas lussekatter och pepparkakor! Jiiihooo! :) Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga också. Men jag hoppas ni kan hålla till godo med ett litet inlägg då och då till dess att blogglusten återvänder. Puss!

Snälla Tomten, ge mig en konsertbiljett till en bra konsert i sommar...


Kommentarer
Postat av: Fez

Är en Peace and Love biljett du ska önska dig då!!! Då får du MÅNGA bra konserter för en biljett. Kommer bli super bra i år!!

2010-12-05 @ 13:30:11
Postat av: Fez

Jag har med camping i år... bara för att det ska vara sagt! :-)

2010-12-05 @ 13:30:57
Postat av: malin

jasså här har man suttit en veckai sjukdom och väntat på uppdatering och så kommer den idag när man ska börja jobba!!!=) Glöm inte bort mig om det blir konsert dags!!!kram

2010-12-05 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0