Minishopping

Vädret till trots har min dag varit mycket bra! Mia och jag spenderade några timmar på Ikea mitt på dagen. Mitt mål var att inte handla något. Min syster skrattade mig rakt i ansiktet igår när jag berättade om min plan att inte ta hem en endaste grej. Och tror ni hon fick rätt?! Japp... Men, jag tyckte ändå jag skötte det snyggt. :)
Dock kan jag lova er att ta igen handlandet senare i höst/vinter. Idag var det se men inte köpa som gällde.



Mest nöjd är jag över de söta kökshanddukarna med bakverk på! :)



Med regnet piskande utanför dörren lade jag mig sen i soffan med gott samvete. Sen hade jag ett litet "The Hills maraton" för mig själv. Sista säsongen är nu slut... *buhuuu* Som vanligt känner jag mig löjligt förälskad efter att ha sett serien... :) Justin är heeeeet! (Schhh, säg inget till min darling...)

Kommentarer
Postat av: mi

HAHAHAHAHA

2010-08-19 @ 20:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0