Happy torsdag!

Även om det är världens gråaste torsdag och jag sitter här och snorar så känner jag mig glad! Jag är glad för att det känns som att hösten kommer med en nystart, in med det nya och ut med det gamla! :) Och jag är superglad och stolt över att mina fina vänner igår fick en söt liten flicka! :) Jippii! Ska bli så himla roligt när jag väl kan åka ner och hälsa på, längtar. Måste ge mig ut och shoppa lite söta presenter... :)

Idag gör jag sista jobbpasset innan jag blir långledig över helgen. Imorn ska jag skjutsa Tippan till syster som ska vara hundvakt i helgen när husse och matte ska ut på en liten tripp. (Tipi längtar till imorn!)

Älskar när sängen har blivit tom och hon kan ta upp all plats... :)

Har ni också fått en massa härliga höstkataloger i brevlådan?
Jag kan inte sluta bläddra bland alla snygga saker man vill ha!


På tal om nya saker fick jag igår hem min hårddisk där alla mina bilder ska samlas. Love it!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du/ni får en mysig vistelse i Stockholm! <3

2010-08-27 @ 08:33:06
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0