En ledig dag?

Idag är min fjärde lediga dag på rad!
I helgen har vi varit i Stockholm med Älsklingens föräldrar. På lördagkvällen befann vi oss i Globen för att kika på massor med olika artister och stand-up komiker. Det var en lyckad kväll! :) Bäst var nog Martin Stenmark, Takida och Veronica Maggio. Söndagen kändes mest som en lååång resdag. Vi stannade till för lite shopping på vägen hem. Jag skulle, som vanligt, inte ha någonting. Det blev bara en tunika och ett par leggings! :)

Idag har dagen mest gått åt till att beställa tåg- och bussbiljetter och blommogram samt att laga mat för kommande arbetsdagarna i veckan. Tipi är hemma igen, men hon sover mest. Halv ett väckte jag henne idag... :)
Vad ska jag mer göra på min lediga dag?! Jo, just det, jobba var det ja... :/




Stenmark in action... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0