Borta bra men hemma är ju fan bäst! :)

Min röv är hemma i sin egen soffa igen. Welcome home!
Känns som vi varit ute och farit ett tag nu. Men nu tror jag vi är hemma, för gott den här semestern. :) Vår sista anhalt blev (sist men absolut bäst!) stugan i Norge. Vi har spelat kort till långt in på nätterna, fiskat öring, plockat hjortron, fjällvandrat och bara haft det allmänt härligt.
Innan vi drog iväg norrut hade vi en liten fest här hemma. Här kommer bilder, enjoy!


Favoriten som alltid funkar!




Vilka snygga vänner jag har! Nisse, Mia & Helen


Micka åkte ända från Västerås för att umgås, me like!


Snygga Linda!


Och så lite jag :)

Norge:


Fulufjellet


Älskade sötnos


Puss puss



Nu återstår lite mer än en vecka av semestern. Njuta & må bra står på schemat. :)
Och kanske lite spänning... ;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Serena

kanske skulle det finnas tid för lite mig också.. :(

2010-08-12 @ 01:21:43
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: malin

welcomw home honey! Synd att jag inte bor närmare då hade jag våldsgästat dig!!!puusss

2010-08-12 @ 05:47:34
Postat av: Micka

Men GUD vilken fin bild på Tipen!!!

2010-08-12 @ 20:58:34
Postat av: Mi

Ser väldigt härligt ut. Gud vllka fina bilder det blir med din Kamera. Du är ju så snygg som alltid, oavsett med vilken kamera. ÄLSKAR DIGGG! PUSSSSSSS

2010-08-15 @ 11:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0