Joggprobs...

Jodå, jag gjorde det idag igen! Hoppade (ok, kanske inte hoppade...) upp ur sängen när klockan slog åtta. På min lediga dag, är viktigt att tillägga! :)
På med tightsen och jackan, musik i lurarna och ut i morgonsolen bar det av.
Tanken var att jag skulle ge mig på att jogga, vilket jag också gjorde, men kanske inte med det resultatet man önskat. Innan hade jag sett framför mig i mitt huvud hur jag skulle sväva fram i elljusspåret lite lätt och graciöst, lite som i någon reklam för en sportkedja... Yeah right! Att jogga är verkligen inte min grej och jag funderar skarpt på att lägga ner mina joggingfantasier. Att GÅ supersnabbt är min grej! När jag kom hem hade Älskling vaknat och han såg uppriktigt förvånad ut när jag kastade av mig jackan och mina svettfläckar på mage och rygg blev synliga. Vad är det där?! säger han som ett fån. Och hur ska jag nu tolka det...?! Kanske ger jag joggingen några chanser till. I alla fall känns det underbart att jag överhuvudtaget tar mig i kragen och kliver ur sängen och ger mig ut! :)

Nu blir det en promenad till...med vovve den här gången!

Pssst! Håll ögonen öppna för snart kommer det dyka upp sköna hårtips direkt från salongen på min blogg. Var beredda på massor med tips för håret! :)


Marie


Kommentarer
Postat av: Micka

Shit vad du e duktig!!! :)

2010-04-27 @ 16:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0