Helgen med stort H

Hallå bloggen! Euhm... :)

Det är med både glädje, kärlek och sorg jag härmed meddelar att den roligaste helgen på väldigt, väldigt länge är över. Stöten Grande Finale 2010 har passerat. Så länge som jag sett fram emot det och nu så här efteråt känner man sig liksom både tom och uppfylld med glada känslor.
 Ni som jobbat säsong t.ex. vet förmodligen hur det känns. Man kommer hem till vardagen, direkt från en "bubbla" som är omöjlig att beskriva.

Under de här tre dagarna som passerat sedan vi kom upp i torsdags eftermiddag har vi festat både natt och dag, grillat med toapapper, åkt på baken ner för svarta backen, träffat underbara gamla kollegor, blivit invaderade av en stor skara 16-åringar, njutit av solskenet på afterskin, ätit god mat, skrattat ihjäl oss, sjungit till samma sånger om och om igen, väckt folk med kastruller, tagit på stora bröst, torkat oss med servetter, firat en gamling, haft bortamatcher, attackerat gamla ex, rynkat på näsan åt afterski-bandet, haft allvarliga diskussioner, tre av oss har blåst grönt (vem var det??? vem var det som blåste grönt?!) och inte minst har vi varit ett bra gäng som haft det så himla kul tillsammans!!! I <3 U!



 

 



 

We´ll do it again!

Grillfest nån? Snart. Nu! :)
Till helgen är jag frisk igen... Hehe.


Kommentarer
Postat av: carolina

så härlig du är madde :D Fan va trevligt vi hade det där uppe :D Nå vi är lediga i helgen ;) PUSS

2010-04-19 @ 23:13:27
URL: http://caroliinamaad.blogg.se/
Postat av: Mia

Du har smittat mig med ditt halsont. men jag planerar åxå att bli frisk till helgen :)

2010-04-20 @ 07:13:35
Postat av: malin

ohhh inte ett dugg avis nehe då inte alls.... Näste år då jävlar för jag hoppas det blir ett nästa år?!!! vi kommer gärna och grillar någon helg om vi får?!!=)

2010-04-20 @ 08:42:44
Postat av: Micka

Grillning? OoJaa! När? :)

2010-04-20 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0