Yesterday

Ouppstyrt är bäst!
Jag har konstaterat det förr, men gör det så gärna igen efter gårdagskvällens lilla sammankomst hemma hos oss. Vi avslutade visst inte förrän klockan var närmare halv fyra på morgonkvisten. Man kan ju inte rå för att tiden går snabbt när man har roligt! ;) Under alla de timmarna hann vi med massor;  
vi spelade Buzz (och jag vann båda gångerna...bara en liten parentes),
vi eldade kablar, pratade om resmål långt långt bort, hade feber, pratade om resmål som är närmare, drack massor med goda drycker, bläddrade i kataloger där sidorna klibbat ihop, tittade på blåmärken, tog massor med frisk luft, spelade afterski-musik så grannarna hoppade i sina sängar, gjorde upp planer för graviditeter och tillslut somnade jag sött på kudden.

Idag vaknade jag till ett strålande solsken! Hopp upp och ut i solstolen!
Ren kärlek känner jag för vädret vi haft idag. Total lycka! :) Så länge som vi väntat på detta. Äntligen börjar det igen! Håll tummarna för att nästa helg blir lika vacker...

Tyvärr blev det inga bilder tagna från kvällen igår.


Kommentarer
Postat av: Micka

Ja vi håller alla tummar och alla tår att det blir varmt och soligt i helgen!

2010-04-12 @ 09:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0