Tjejresa

God morgon påskafton!
En påskfton som kommer att spenderas på jobbet ikväll...
Förhoppningsvis en lugn kväll som väntar.

Igår landade jag hemma efter några dagar på flykt från livet. Vi åkte dit det inte finns några människor, ingen stress och inga krav på hur man ska vara. Mitt ute i skogen hamnade vi, min vovve och mina två vänner. Vi har gjort upp eld som värmde stugan så pass att det kändes som vi hade feber, vi har lagat god mat och fått knäppa upp byxorna när magen inte fick plats, vi har varit ute i gråväder och byggt en snögubbe som tyvärr inte överlevde, vi har tittat på film när regnet öste ner utanför, vi har spelat "Finns i sjön" med Bamse och hans vänner och vi har inte plattat håret på 3 dagar. Så underbart skönt att bara få vara! 











Nu går jag in i en jobbperiod.
När jag kan pusta ut nästa gång väntar nästa resa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0