Tappa rumpan?!



Härliga sovmorgon!


I morse var det Älsklingens tur att morgonträna, och min tur att ligga kvar i sängen och tryna. Eftersom jag ska jobba kväll idag och upp och jobba tidigt imorgon tyckte jag att jag behövde sova. Men en snabb långpromenad ska det ändå bli mitt på dagen med Tipi! Såklart! :)
Vad tror ni om att köpa ett par nya skor som tränar rumpan extra mycket när du går?! Kan vara en bra investering med tanke på att en kvinnas rumpa "halkar ner" i genomsnitt 18 cm. under en livstid... :) (Hemska tanke!)
Reebook har lanserat en ny träningssko med inbygda "balansbollar" som gör att ökar muskelaktiviteten och ökar förbränningen. Vad tror ni? Är det nåt att hänga i granen?!





Förresten! Gillade ni hårtipset igår?!
Kommentera gärna så jag vet om jag ska pressa min syster på fler bra tips! :)

Kommentarer
Postat av: Aijs

Superbra tips! Fortsätt!!

2010-04-28 @ 11:45:20
Postat av: Anna-Lena

sjukt sugen på att testa dessa skor. vet du va de kostar?

2010-04-28 @ 15:40:29
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

vill med ha de skorna.. vet du va de kostar???



ang. blogga från mobilen:



http://info.blogg.se/2005/december/sa-har-bloggar-du-med-mobilen.html



hur lätt som helst. funkar de inte så säg till så kanske jag kan förklara bättre :) lycka till!

2010-04-28 @ 15:51:03
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Micka

Skit snygga dojjer men om de funkar få vi väl se.. :)

2010-04-28 @ 18:46:51
Postat av: Mi

Skorna kostar från 999 och uppåt tror jag jag såg i någon reklam!!!



Jag vill också ha ett par!!

Snygg bike henki ;) hihi

2010-04-28 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0