På önskelistan

Det verkar som det snart är dags att fylla år igen. Måste man fylla år varje år?!
Vanligtvis har jag aldrig saker som jag önskar mig (eftersom jag redan har allt jag önskar mig, typ!), men i år har jag klurat ut några saker som jag skulle kunna tänka mig att hitta inlindat i paketpapper. :)

Önska kan man ju alltid! ;) Och man kan ju handla saker till sig själv ibland också... Eller hur? :)

En löparjacka skulle sitta fint nu när vägarna börjar bli bara


Till vårt nya golv behövs en snabb och smidig handdammsugare för att få bort alla Tipi´s vita hårtussar.
En Electrolux Ergorapido skulle passa perfekt till ändamålet!



Som sagt; bara vårvägar och avsmalnande byxor. Vita dojjor med lite "skaft"...


IKEA får man aldrig för mycket av.
Presentkort för lite shopping i framtiden skulle gillas




Sådär. Nu har jag önskat mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0