Mitt lilla monster

Efter att först ha varit ledig 5 dagar för att sedan direkt efter det varit hemma och varit sjuk 4 dagar trodde jag att den här fredagen på jobbet skulle kännas som en eeeevighet. Men till min stora glädje sa det swooosh och innan jag visste ordet av hade klockan slagit tre. Härliga fredageftermiddag och härliga lediga helg!



När jag kom hem såg det ut som att världens hårigaste monster lånat gräsklipparen och rakat av sig all sin päls på mitt golv. Monstret hade även fått tag i en kartong som låg i tusen småbitar i sängen och även skakat en stackars blomma så jorden sprutat åt alla håll... *suck* Jag letade febrilt överallt, kanske kunde monstret finnas kvar någonstans i lägenheten? Kanske bakom en dörr eller under sängen...? Det närmaste ett monster jag kom var den lilla vita vovven som såg väldigt oskyldig ut. "Men matte, inte skulle väl jag..." Jag köper det den här gången.
Nu har jag dansat med dammsugaren och allt är frid och fröjd igen.
Nu återstår bara att komma på den där perfekta fredagsmaten... :)


Kommentarer
Postat av: Micka

Vad hon kan den lilla busen!

Men en Pöss på nosen förtjänar hon alltid :D

PÖSS Tipen !!

2010-04-23 @ 18:03:53
Postat av: mi

Åh vadå monster ;) hihi. Har du köpt dammsugare? Va fina ljuskoppar och vilket fint hjerta ;) Pussspuss

2010-04-24 @ 11:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0