Fire

Dagens träningsrunda var väldigt trött... Rundan var trött, inte jag. :) *hehe*
Hur som helst blev det en runda med gå- och spring varvat.
Nu känner jag mig lite seg och sitter och funderar på vad denna sista april, valborgsmässoafton, ska erbjuda. Jag kommer lägga allt mitt krut på att skydda min älskade vovve idag. Idag är en av hennes absoluta hatdagar på året. Smällar här och smällar där. EN smäll och hon är skadad flera veckor framöver...
Jag ska skydda henne, men inte så hon märker det... :) Det är viktigt!



Annars tänker jag återgå till att drömma. Jag är fortfarande kvar i en härlig dröm jag hade i natt...fire!
Men mer om det tänker jag inte berätta. Det behöver ni inte veta nåt om... :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0