En trött söndag

Lite trött söndagsstrosande på stan resulterade i en supersnabb löparjacka och ett par ännu snabbare streetskor!
På två dagar har jag nu inhandlat 2 jackor. Bra jobbat Madeleine! Tack, jag vet, jag är duktig. Men det är galet att det känns så skönt att göra slut på pengar.
I love it! <3 ...ända till jag kollar in på kontot... :)



Söndagen är lite trött idag. Även om jag tyckte jag höll mig i skinnet igår så känns det att kvällen blev sen.
Vi träffades hos oss och tände grillen och drack rosé. Mycket trevligt, även om det kanske inte nådde upp till att jämföras med förra helgens äventyr... :)
Gör något det?! Vi hamnade på sportbaren bredvid ett gäng av mystiska varelser. En Nice varelse dök också upp och gästspelade från en annan fest. :)
Det känns att våren är här nu, på riktigt. Solen är varm och det liksom bubblar överallt. Allt är på väg att spricka ut i full blom! :)

 
 
Av massor med foton är det dessa 4 som kan visas offentligt... :)
Ni som inte kom med här på bloggen ska vara tacksamma! Hehe...


Kommentarer
Postat av: Micka

Tack Tack :D

2010-04-25 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0