Dagens

Det var länge sedan ni fick en Dagens. Här kommer den! :)


Dagens fuck you;

Varför går inte vita hundar och svarta lerpölar ihop???
Idag har jag tvättat vovven 3 gånger...




Dagens glada gubbe;

Extra skönt att gå till jobbet när man är ledig nästa dag.
Extra skönt att vara på jobbet när man har en kollega som kastar vindruvor i huvudet på en! :)
Extra skönt att vara på jobbet när man har en svår uppgift som man lyckas lösa.
Extra skönt att vara på jobbet när det är glatt och trevligt! I like!





Kommentarer
Postat av: Micka

Alltid lika kul att få läsa om din dag, dina tankar och dina funderingar. Men det är roligare att få höra dem ;)

2010-04-09 @ 00:07:49
Postat av: serena

Alltid lika kul att liva upp ditt kvällspass :)

jag är bra rolig!

Vad skulle du göra utan mig?

2010-04-09 @ 11:33:02
URL: http://serraserran.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Vad kul att du gillar mina knasiga tankar Mickan! :)



Jag vet inte heller vad Serran skulle göra utan mig. Förmodligen trakassera nån annan på kvällarna... :) Hehe.

2010-04-09 @ 12:00:18
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Mi

hihi... vit vovve plus svart lerpöl = dalmatin!!!!

2010-04-10 @ 14:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0