Brunett?

Väl hemma  igår kväll från systers salong gick jag in på FB och uppdaterade min status med "brunett". Överraskad såg jag imorse att det faktiskt var några av er som trodde att jag verkligen hade övergivit min blonda sida?! :) Hehe. Kanske ett dåligt skämt, men vi diskuterade faktiskt möjligheten att jag skulle bli brunhårig.
Hade varit spännande men efter min systers expert-uttalande insåg jag att om jag skulle ångra mig skulle vägen tillbaks till ett liv som blondin bli outhärdligt lång...
Så jag är fortfarande en blondie! :)


Fotobevis

Mitt hår har fått ett mission; att växa!
Därför är det, som ni ser, inte i sitt bästa skick just nu eftersom vi inte klipper det.
Min syster är bäst i världen på att få till en bra färg i mitt hår! Man slipper den där hemska utväxten som annars kan bli när man bleker håret. Hemska tanke! Mitt hår är ett tacksamt hår att slinga! :)

Så till håret vill jag bara säga; VÄX!

Och mitt mission blir att inte tvätta, platta och slita på håret så mycket... Hm.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Blondes have more fun ;D



Puss!

2010-04-08 @ 14:33:47
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: sis

Va snyggt det blev... vem har gjort en så snygg färg?? ;) hihi.... nej men nu ger du själv FAAAN i att platta varje dag!! okeeeej???? si si comprende??? Jag vet inte vad jag just skrev men jag tror att det var någon form av spanska???? ÄLSKAR DIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUUUUS

2010-04-08 @ 20:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0