5 dagar

"Grattis till semestern då älskling!" sa Älskling när jag ringde honom när jag kommit ut från jobbet. Näe, semester är det väl inte? Bara fem efterlängtade lediga dagar!!! :) Efter en smärre epedemi som härjar på jobbet fick vi slita arslet av oss dagen lång. Men vi rodde även den här dagen i hamn! Vad bra vi är! :)
Här hemma fortsatte arbetet med kisspromenad med kissnödig vovve, borstning av hårig vovve som tappar vinterpälsen, dammsugning av världens största gäng av hundhårstrån som invaderat mitt hem och så inslagning av ett paket som ska skickas åter till avsändaren. Men tro inte att jag tänker sätta mig ner och ta´t lugnt. Nej, nu ska det sättas igång att packas och tvättas.
För ni vet ju vad som snart komma skall..?! :)


Tipihår överallt...


Kommentarer
Postat av: Micka

Jag vet vad som kommer.... STÖTEN!!!!! :D :D :D

2010-04-13 @ 18:46:40
Postat av: Serena

Och jag ska med!!!

2010-04-14 @ 01:14:34
URL: http://serraserran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0