Personalhelg

Det är en ledig måndag. Skönt! Jag känner mig otroligt trött och sliten efter helgen...
Blev väl kanske inte en optimal start på helgen med att gå in och jobba en halv natt natten till fredagen. Även om det bara var 4 timmar så tar det tid att komma ikapp.

På fredagen hoppade vi (jag och mina kollegor) på tåget och åkte till Sthlm. Vi landade först på hotellet i Älvsjö. Så underbart fint hotell! Helt nyrenoverade rum i fräscha färger. Me like! :) Där ska jag försöka bo i framtiden.
Vi käkade en god middag på hotellet och sen var det raka spåret ut till Djurgården. Musikalen "Cats" väntade.
Många roliga katter och bra underhållning! :) På lördagen drog Mia och jag omkring på stan och minglade. Träffade på Carro & Emil och käkade sushilunch. Trevligt! :) Efter lite fixande på hotellrummet och några billiga drinkar i lobbybaren käkade vi en god middag på First Hotel Reisen i Gamla Stan.
Mätta och belåtna var det dags att dra vidare ut i natten för att kolla utelivet. Vi mötte upp Jenny och Marie på ett trevligt ställe där man kunde slappa i sköna soffor. Kul att se Jenny igen, sakar ju henne!
Blev även lite överraskad av att det anslöt sig några killar hemifrån till vårt sällskap. Världen är ganska liten ibland... :)

Söndagen blev en trött dag... Hemresa.
Hemma hade köket fått en ansiktslyftning med nya vitvarorna! Sååå himla snyggt! :)
Du är duktig, älskling! (Bilder kommer sen eftersom köket ser ut som kaos med de gamla vitvarorna fortfarande kvar...) Jag är evigt tacksam att jag slapp vara med och montera! :)

 






Kommentarer
Postat av: Fez

Var det min bror som vimsade runt i Stockholmsnatten mån tro?? Han var där iaf...

2009-09-07 @ 16:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0