Sköt dig själv!

  • Vi har tydligen fått en konflikt med en nyinflyttad granne i området.
    Familjen i fråga flyttade in för ca 3 veckor sedan. De bor rakt över gården från oss, cirka 100 meter kanske. Mitt emellan gårdarna ligger en lekplats.
    Grannen hade påpekat för Älskling att de inte vågade släppa ut sina barn eftersom vi ibland har Tipi lös inne på vår gård. Vill gärna tillägga att vi är de enda i hela området som har ett heltäckande staket runt hela gården.
    Verkade som han ville ta upp problemet med ordföranden för föreningen.

    Do it!

    Jag blir bara sååååå irriterad!

    Folk får gärna sköta sig själva och hålla käften enligt min mening.

    Och akta er därute, så att inte min hund kommer och käkar upp era barn!



    Ser ni all ondska som ryms i den här lilla kroppen???

Kommentarer
Postat av: Emmah

Men hjälp! De borde hälsa på Tipi INNAN de uttalar sig. Min skitunge e ju hundrädd, speciellt för lte större hundar, men han pratar om Tipi hela tiden. Han tycker att hon är så snäll o söt. Han frågar om vi inte kan låna hem henne :)

Du har så rätt så, folk kanske borde ta reda på liiiite mer fakta innan de börjar gnälla... Usch o tvi

2009-09-07 @ 20:04:43
Postat av: malin

hrm knepigt men de kan väl för fanken säga åt ungarna att inte gå fram till Tipi då?!!!va fan lite pli på ungarna måste de väl ha!!!!!!!! och btw inte alls avis på ert kök inte alls!!:)puss

2009-09-08 @ 09:26:39
Postat av: Mia

jag tycker fortfarande du ska bjuda över dom på kaffe, va supertrevlig så dom får skämmas att dom ens sa nåt från början ;)

2009-09-08 @ 12:05:30
Postat av: Anna-Lena

sjukt. Tipi som är den sötaste hunden som finns!

2009-09-08 @ 17:56:42
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0