Saknar rubrik

  • Det är väl inte så konstigt att man känner sig lite blek och grå så här under hösten? Allt annat sprakar ju i färg så hur ska man kunna vara lika färgstark?
    Jag gör ett tappert försök att tona håret i väntan på att min allra käraste syster ska lägga sina magiska händer på mitt hår. Kanske får det mig att bli en liten "färgklick"?! :)

    Jobbade igår kväll och hade MASSOR att göra. Mycket incheck och en telefon som ringde oavbrutet. Det ringde en dam som var så fruktansvärt otrevlig att hon nästan förstörde hela min kväll! Som tur var lyckades jag skaka av mig det utan att påverkas allt för mycket. Jag förstår mig inte på vissa människor... Och jag tycker att många människor man möter när man jobbar i reception är dåliga på att faktiskt se människan som står där bakom disken. Ofta blir man behandlad som "ett ting", vilket jag hatar!
    Var så uppe i varv när jag kom hem att det tog låååång tid för mig att somna. Massor av tankar som snurrade... Jag försökte mig även på att försöka påverka vad jag skulle drömma under natten, men det funkade såklart inte. :(

    Nu är det morgon och onsdag. En ny dag som kommer se ut exakt som gårdagen; slapp förmiddag i soffan, långpromenad med Tipi, laga lunch och sen jobb.

    Ha en fin dag där ute! :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0