Rivstart

Fredagen har börjat med en rivstart.
Om ni såg nån som susade förbi som ett fartstreck på stan så var det jag som var ute på shopping! :)
Hade lite ärenden att uträtta eftersom min käre far har födelsedag på söndag.
Och ikväll kommer dom hit, mamma & pappa! Jag hoppas dom kommer ha det mysigt på vår fina svit på hotellet och att Spa tar väl hand om dom på sina behandlingar. Har inhandlat lite gott som ska ställas upp före deras ankomst. Fina mamma & pappa!

Innan jag åker till jobbet i eftermiddag ska jag bara pyssla om min lilla sjuka Tipi som är lite ledsen... Hon har visst fått öroninflammation och veterinären har ingen tid förrän på måndag. Stackars älsklingen tycker det är jättejobbigt. Men hon äter och dricker som hon ska, och så länge hon gör det är det ingen fara enligt farbror doktorn. Får väl lita på honom då, även om det är jättejobbigt att se att Tipi mår dåligt.


  • Nerbäddad

    Ja, helgen bjuder på jobb och jobb.
    Men på lördag blir det en äkta "hemmamyskväll" med hemlagad sushi tror jag.
    Veckan som varit har vi mest sprungit om varandra. Men på lördag, då jäklarns... ;)

    Å just ja! Sen har vi ett annat "projekt" på gång också. Jag vill inte säga vad det är förrän det är klappat och klart. Men jag kan säga så mycket som att det är lite galet och oplanerat... ;)

    Puss på er!

    P.s. Önskar jag hade varit ledig i helgen så man hade kunnat dra till fjällen och träffat Ans & co... D.s.


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

önskar också att du var ledig. men vi får ta igen det en annan gång :) sötnos :)

2009-09-25 @ 14:11:53
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Fez

vad är det nu ni har hittat på??? Kraaaaam

2009-09-25 @ 21:02:59
Postat av: Madeleine

Skulle du bra gärna vilja veta va! :P

Ska tala om så fort det är helt säkert... :)

Kraaaam

2009-09-25 @ 21:35:40
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0