Jag skrattar och lever idag! :)

  • Hade tänkt publicera att ganska deppigt inlägg som jag börjat på.
    Men efter att ha "stött ihop" med någon som gjorde mig glad fick det raderas och nu sitter jag här och skriver på ett nytt inlägg.
    Och konstigt, för nu ser jag på min dag med helt nya ögon! :)

    Jag vaknade med en jättehärlig känsla i kroppen efter en dröm som jag just hade drömt. Kan ju såklart inte berätta vad jag drömde, mer än att det var en underbar dröm...
    som är hemlig. :)
    Klev upp ur sängen och fick äta frukost tillsammans med Henrik innan han drog iväg till jobbet. Sen blev vi ensamma, Tipi och jag.
    Jag hade en del viktiga samtal att ringa... Jag som hatar att ringa! Det är bland det värsta jag vet... Men jag fick det gjort i alla fall. Känns bra nu efteråt att jag inte sköt upp det...som jag brukar.

    Dagen har annars hittills bara bjudit på bra musik från MTV och en höstpromenad.
    Får se vad den mer har att ge?!

    Galet är dagens ord. På alla sätt och vis. :)

    Vi hörs förmodligen senare, efter massagen när jag är tillbaks här hemma som en liten mosig potatis...

    Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Mia

snusk-madde. vad har du för drömmar egentligen? ;)

2009-09-28 @ 17:26:42
Postat av: Mia

snusk-madde. vad har du för drömmar egentligen? ;)

2009-09-28 @ 17:26:53
Postat av: Madde

Måste allt vara snusk när man vaknar och känner sig glad?! I ditt liv kanske... :) haha

2009-09-28 @ 19:31:14
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag blir ju tydligen ihop med idol-calle i mina drömmar så...

2009-09-29 @ 09:25:18
Postat av: Carro

Har du ringt till SJ angående bokningsnummret?

2009-09-29 @ 15:40:15
Postat av: Madde

Carro: Jadå, dom hjälpte mig att hitta det! Så snaaart kommer jaaag! :)

2009-09-29 @ 23:33:54
URL: http://madeleinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0