Måndagsfeeling

  • God morgon alla!
    Inte likt mig att blogga på morgonen, jag vet. (Men idag har jag till och med tid att äta lite frukost!)
    En kort dag på jobbet väntar. Jag får gå hem redan klockan två, längtar redan till jag är tillbaks hemma hos min mysvovve igen. I natt har hon dock inte varit så mysigt då hon legat raklång på rygg rakt över sängen med tassarna rakt upp i vädret. Själv fick jag knöla ihop mig uppe vid kudden i nån konstig ställning... Men vad gör man inte för den man älskar?! :)
    Drömde nån konstig dröm om att jag fick en barnvagn i kompensation på nån butik... Vad betyder det?

    Filmen igår var bra. Alltså bra, men inte mer. Jag tycker synd om dom som inte läst böckerna (min sambo t.ex.). Som jag sa efter den förra filmen så missar man ju så mycket av storyn!
    Men som sagt, den var ändå bra och jag hade trevligt sällskap så jag ska inte klaga! :)

    Nu åter till mitt kaffe!

    Vi hörs kanske sen!

    KRAM

Kommentarer
Postat av: malin

haha precis vad gör man inte..

2009-09-21 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0