Lilllördag

God morgon bloggen! :)

Har varit lite duktig nu på morgonen och städat av diskbänken och städat kylskåpet. Massor med skit där inne som kunde kastas... Nu vill jag bara ha det nya!!! *längtar*

Snart är det helg igen, och det är september! Höst alltså... Tiden går ju så galet fort. Blir nästan lite rädd...
Tror jag är uppbokad mer eller mindre alla helger fram till jul. Det blir ju lätt så när man jobbar varannan. :(
Nu på fredag åker vi på en liten resa med jobbet! Ska bli riktigt kul att åka iväg med gänget och hitta på nåt.
Vi ska till Stockholm och gå på musikal, käka middag och umgås. Skoj!
Senare i höst har jag ännu en musikal som väntar med tjejerna! :) Älskar att ha saker att se fram emot!

Jag slänger ut en liten efterlysning av hundvakt på fredag. Det krockar lite med tiderna med mattes & husses schema. Nån frivillig som vill ta hand om mitt lilla hjärtegull några timmar?! :)

Igår hade jag fikadejt med syster på stan. Mysigt! Det blir ju inte så ofta man ses tyvärr.
Och jag är fortfarande jättestolt över henne och stipendiet hon fick! :) Man har ju bästa syrran... :) *love*

Nej, nu ska jag slöa en stund innan jobbet kallar.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emmah

Jag kan gärna ta hand om henne :) Jag jobbar bara till typ senast 11 den dagen... beror ju lite på vad karln din ska göra o så, men ska han mot dessa trakter så kan han väl ta med henne hit. Jag e mer än gärna vakt åt henne :)

2009-09-02 @ 23:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0