Höstmys

  • Min lediga dag är snart över. Jag har tillbringat nästan hela dagen med Mia & Micka och såklart Tipi. Vi drog iväg på en liten utflykt ut i skogen för att leta reda på lite goa svampar. :) Riktigt höstlikt i luften, som tur var kikade solen fram mellan träden och värmde oss då och då. Vi hittade lite gula trattkantareller (? rätt Mia ?). Vi hittade även lite fika som vi intog på en filt ovanpå en stor sten. Myyys!
    Tipi var glad och for fram som en galen kanin i skogen. Synd att jag inte vågar ha henne lös så mycket längre...
    Efter skogsturen drog vi hem till mig och bakade hallon&blåbärs paj och kikade på en film.
    Tack tjejer för en bra dag!

    Nu ska jag kika på Efterlyst. Lite extra spännande eftersom tv-teamet bott hos oss på hotellet några dagar...av vilken anledning kan ni nog räkna ut... Idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0