Fridayfeeling

  • Det händer grejer här hemma! And I like it! Tur att jag har min sambo som sparkar mig
    i baken och tar tag i alla våra önskemål så att det blir till verklighet! :)
    Efter att ha tokbråkat i förrgår kväll över att vi aldrig kunde enas om en tapet till vardagsrummet åkte vi igår morse raka spåret till tapetbutiken och beställde en snygg en. Utan att vi bråkade en enda gång... :)
    Den blir väldigt..."prålig" men jag tror det behövs i vårt annars så stilla vardagsrum.
    Imorgon kommer det lite inspiration till ett nytt golv. Det kommer bli så snyggt och fräscht!
    Nästan så man måste ha en ny inflyttningsfest..? Nån som vill komma?

    Och imorgon kommer mamma & pappa och hälsar på!
    Trots att det bara tar ungefär en timme att åka emellan blir det ganska sällan man ses tyvärr. Men imorn blir det lunchdejt här hemma hos mig. Ska bli skoj!

    Ikväll har de två "M:en" ordnat ett litet kalajs som jag är bjuden på.
    Kanske kan man nästan kalla mig VIP gäst? :) *hehe*
    Anledningen är såklart att de två små grynen fyllt 25. (Tänk när man var 25, det var tider det...)
    GRATTIS I EFTERSKOTT till er sötisar!

      

Kommentarer
Postat av: malin

Kommer!!!!! tell me when and i be there!!!=)

2009-09-11 @ 17:17:28
Postat av: Micka

Ska bli kul att se vad ni nu har hitta på för frächt..

2009-09-12 @ 16:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0