Eyes wide open

God morgon!
Datorn i knät, kaffekoppen i handen, en liten vit hund som avger härlig värme vid min sida.
Ja, en bra start på min tisdag!

Vad brukar ni tänka på det första ni gör när ni slår upp ögonen på morgonen?
Jag brukar oftast försöka komma på om jag är ledig eller inte. (Idag blev svaret "inte") Sen brukar jag försöka tänka på något roligt jag har att se fram emot. Och gissa vad som dök upp i mitt huvud idag?
Resan såklart. "The Resa"!
(Jag kommer säkert tjata ut resan ganska mycket...men jag kan inte hjälpa det. Det ska ju bli sååå härligt! :))
Så ni får helt enkelt bara stå ut! 

Nu ska jag försöka bli proffs på det där med auktioner på Tradera. Helt nytt för mig, så tur att man har en expert som Mia att få hjälp av. (Får man ringa en vän?!) *tjihi*


 


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, mina ögon blev "wide open" i morse när jag råkade gå in på jobbet utan att larma av. Damn vad det tjöt.

2009-09-29 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0