Ballonger & allt!

Hemma i soffan med en halsduk runt halsen och nässprayen i högsta hugg. Ingen snygg syn, jag lovar.
Tur att ni inte är här! :)
Hann med en snabb fikadejt på stan med de två "M:en" efter jobbet. Sen blev det en dejt med Apoteket för att inhandla lite piller och annat för att kunna kurera mig. Det är något som kommer smygande. 
Eller smygande kan man ju inte påstå, den/det går ganska snabbt framåt. Jäkla förkylning...
På fredag SKA jag vara frisk för då ska jag på ett äkta födelsedagskalas, med ballonger och allt! :) 

Annars så har jag varit ganska less idag. 
Som min kära kollega uttryckte det;
"Har inte magkatarren kommit tillbaks innan dess så kommer den garanterat göra det då!" 
Sanning.

Det var min tisdag.

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

huaha du måste ta hand om dig vännen!!!!!!!!

2009-09-09 @ 10:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0