Allra käraste syster

Yo! Sorry för dålig update. Blir lätt så när man jobbar och inte riktigt känner att man har tid. Och när man jobbar händer det ju inte heller så mycket skoj att skriva om.

Jobbade alltså i helgen som var. Det var mycket att göra på lördagen då gästerna anlände tidigt eftersom de flesta skulle iväg på bröllop. Söndagen däremot var underbart lugn och skön!
Jag hann med både det ena och det andra. Kan inte minnas senast jag hade en sån kväll på jobbet!
Var också sista helgen med nattklubben i huset. Känns konstigt att dom inte ska finnas kvar längre, men samtidigt jätteskönt att man slipper gå till jobbet varje lördag och söndagmorgon med en stor klump av oro i magen.

Igår tog jag mig i kragen och gick på spinning tillsammans med några kollegor. Det är ju så kul! Jag älskar spinning! Efteråt var jag totalt energilös och ögonlocken ville att jag skulle gå och sova. Fick också en härlig migränliknande huvudvärk framåt kvällen...som fortfarande ligger och lurar känner jag.
Kanske inte druckit tillräckligt med vatten? Eller kanske är det för att jag är superspänd i nacken och axlarna...?

Jag bangade en utgång med tjejerna i lördags... Mysbyxorna vann kampen mot the High Heels! :) Kände mig trött efter jobbet. Istället började vi riva lite i köket så nya vitvarorna får plats. Längtar!

Igår sov syster över hos oss.
Hon är tillbaks på frisörskolan ett par dagar och lär sig extensions bl.a.
Tydligen har hon också fått ett diplom tilldelat sig för "Bästa avgångselev 2009"!!!
GRATTIS ÄLSKADE DUKTIGA SYSTER! Men jag är inte förvånad. Det har ju hänt förut, om jag säger så... :)
I eftermiddag firar vi med en fika på stan. :)


Duktiga du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0