Varm

  • Nu är det snart slut på min första lediga dag. Jag måste säga att jag är nöjd med hur dagen utvecklade sig! :)
    Jag har inte gjort många kraftansträngningar. Skönt!
    Sov länge, gick långpromenad, gav min bleka kropp några minuter i solen och sedan har jag suttit i soffan heeela kvällen och snackat skit och kollat på TV med Serena. Tack för en mysig kväll!
    Det blidde ingen "tjejfilm" som jag hade tänkt. :) Men TV funkar ju lika bra. Men nu har jag i alla fall några tips på "tjejfilmer" till framtiden. Tack! ;)

    Vi ses nog kanske på måndag nästa gång! <3
    Ta hand om er.
    Nu ska jag shejka runt här hemma lite grann till sån jäkla skön musik :)

    Puss å kram!

     Förresten! Sa vi inte klockan åtta? Jag väntar än...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0