Trasig vovve :)

  • Men guuuud vad många besökare jag fått på min blogg på senaste tiden! Såå glaaad jag blir! :) Eller?

    Min lilla Tipi ligger i soffan och sover med öppna ögon. Dreglar gör hon också...
    Vi har varit hos doktorn idag, Tipi och jag. Lilla gumman har varit lite för "på" på Mickans missar, som inte uppskattade Tipi´s försök till bus, och visade det tydligt genom att göra en sving med tassen mot Tipi´s öga. (Karate-katt?) Tipi fick sövas och skjutsas på operation där man klippte av en köttbit som hängde lös i ögat.
    Nu beter hon sig ungefär som att hon blivit överkörd av en lastbil. :) Hon är vinglig och gnäller så fort hon öppnar ögonen. Imorn kommer vi nog få se gamla vanliga spralliga Tipi igen! :)






Kommentarer
Postat av: Micka

Ja jag hoppas verkligen att Tippi blir samma gamla galna vovve som hon är. Puss på nosen

2009-10-16 @ 13:42:30
Postat av: serena

Tippsin då klappar fint

Krama henne från mig, men du vet vad som gäller. Säg icke mitt namn :P

2009-10-16 @ 19:58:56
URL: http://serra-serran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0