Sushi at my place :)

  •   
     

    Mycket trevligt sätt att avsluta en arbetsvecka på. Rekommenderas!
    Vi var riktigt duktiga och lagade egen sushi. Ganska komplicerad sushi till och med! :)
    Tack S och M för en trevlig kväll! Och hela fredagen har varit underbar!
    Gästerna trodde nog jag var galen där jag stod med mitt lilla leende i repan... :) Kunde bara inte hjälpa det.
    Nu har jag 4 lediga dagar framför mig. Känns underbart skönt! Men jag vet att dagarna kommer skynda sig att passera... Det gör dom ju alltid när man är ledig. Så snart står jag där igen, bakom disken och är lika glad och trevlig som alltid. :) Always smiling.
    Börjar packa väskan imorgon för en liten miniresa på söndag.

    Men nu är det fortfarande bara fredag. En bra fredag. Ett bra slut på en bra fredag.











Kommentarer
Postat av: Micka

Såg jätte mysigt ut.. Tråkigt att jag inte kunde vara med. =( Kramen

2009-10-03 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0