Surkärring?

  • Att börja dagen med att röja upp i hela köket och vardagsrummet efter gårdagens middag är inte nåt som direkt får mig på gott humör. Varför gjorde vi inte det IGÅR innan vi gick och la oss?!
    Ibland tycks det som min andra hälft är totalt blind och inte ser sånt som behöver göras.
    Det viktigaste i hans liv är att spela sitt nya krigsspel.
    Och när man kommer in på toaletten och ser att han börjat på en ny toarulle utan ha kastat den gamla och satt i den nya i hållaren blir man också jätteglad... Men jag tänker inte byta den. Jag gör det INTE!

Kommentarer
Postat av: Mia

Stackars dig, så skulle aldrig Calle göra mot mig ;)

2009-10-10 @ 15:23:38
Postat av: Madde

Tuuur att han är så perfekt då! :(

2009-10-10 @ 15:39:44
URL: http://madeleinos.blogg.se/
Postat av: Fez

Du är inte ensam om det där nej... är nog så i de flesta hem! :-) Så går det till här också... men jag känner att jag inte har rätt att börja skälla... är ju inte en sådan slags relation vi har! :-) ...men hur svårt kan det vara och är inte det det minsta man kan kräva av vem som helst, att de torkar upp sina egna jävla brödsmulor efter sig!?!?! Och hur glad blir man efter att ha ägnat hela torsdagseftermiddagen åt att städa, torka golv och skura toalett och allt, och det första han gör när han kommer hem, max 5 min efter att jag stått där med svamp och skurat, är att raka sig framför speglen i badrummet UTAN att göra rent efter sig i handfatet och på bänken när han är färdig!!!! Hur vågar han!!!!!!!!! Ser han inte att allt är skinande rent när han kommer in där och at det inte är lika fint när han går därifrån! Nästa gång exploderar jag!!! Jävla mannfolk...

2009-10-10 @ 18:22:34
Postat av: malin

haha jag tror alla kvinnor har samma problem.. Men kan det inte vara så att vi eller deras mödrar skämt bort dem eller så är det något genetiskt hos männen som gör de helt otacksamma för vårat slit med städ och allt vad det nu är för att hålla detr snyggt!!!!!!

2009-10-11 @ 09:16:19
Postat av: malin

genetiskt betingat helt klart

2009-10-11 @ 10:37:01
Postat av: Jenny

Känner igen det där SÅ väl...:(

2009-10-11 @ 17:26:41
URL: http://thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Carro

Haha jag ska nog njuta av att vara särbo ett tag till :)

2009-10-11 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0