Puls

  • Jag började mitt nya liv igår, IGEN! :)
    Jag tog mig iväg på 45 minuters spinning på eftermiddagen. Äntligen!
    Har stor hjälp av att Serena, som varit duktig länge nu, är där med mig och puttar på lite extra när man är omotiverad att ta sig till träningen.
    Är i alla fall nöjd att jag tog mig dit! Precis innan hade Micka, Tipi och jag gått ett varv i elljusspåret också. Bra uppvärmning!

    Jag har även registrerat mig på en sida på nätet där man kan föra statistik över sin träning. Och tanken är väl att man ska bli lite extra peppad! :) I hope!


Kommentarer
Postat av: Mia

jag började mitt nya liv idag- med att äta en överbliven bit kladdkaka med grädde på jobbet. woho :)

2009-10-12 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0