MONDAY with me

  • Tiden är galen!
    Den har bråttom... Varför så bråttom?! Borde jag vara stressad?

    MONDAY igen.
    En ledig, härlig måndag, då jag dock är "tvingad" att åka till jobbet 2 gånger under dagen.
    Först är det extrainsatt p-möte och sen träning med stort T. :) På träningsschemat står idag Spinning och direkt efter det Core. *pust* Men jag VET att jag orkar!

    Känner mig lite smått illamående idag. Kanske är det för att jag drömde att jag hade en liten bebis i magen i natt..? Jo tack, då kan man lätt bli lite illamående då och då... :)
    Nu ska jag kika på Malou som pratar om förlossningar.

    Ha en fin måndag alla mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0