Långfredag...

Jag tog en ganska lång sovmorgon idag. Egentligen ville min kropp vakna tidigt, men jag tvingade den att ligga kvar under täcket till klockan 10. :)
Fredagen kändes som en evighetsdag... Började först med att jobba dagpass i repan för att sen kasta mig i bilen, hem och hämta Tipi, och dra iväg till mina hemtrakter. En timme i bil, enkel resa...
Snälla pappa bytte däck på min bil medan jag fick titta på, mest för att jag fick lov att vakta Tipi... :)
Blev inget blåställ alltså. Jag är lika besviken som ni... ;)
Med vinterdäcken på åkte jag hem till byn. Blev tråkigt nog endast en snabbvisit "hemma" innan jag vände tillbaks hem. Supertrött landade jag i soffan där Älskling lagat god middag. 
Blev genast lite piggare och gladare av god mat och Idol på tv. 
Mina favoriter igår var Eddie och Rabih. Sååå bra! :) 

                           

Blev en bra kväll då båda fick vara kvar i programmet.
Var lite rädd att Mias kille skulle få åka ut, men han klarade ju sig kvar han också. Bra va Mia?! :)
Gjorde en drink efter maten som var sjuuuukt god! Partysuget växte ännu mer...

Idag ska jag röja och fixa här hemma inför finbesök ikväll. För ikväll är det dejt med Nizze. :)



Kommentarer
Postat av: Nizze

Stämmer bra, kommer med vita handsken och synar :)

2009-10-17 @ 12:13:50
Postat av: Mia

Ja jag blev åxå lite orolig. Fast iofs..om han åkte ut skulle han ju ha mer tid över för mig ;)

2009-10-17 @ 16:49:49
Postat av: Mia

Ja jag blev åxå lite orolig. Fast iofs..om han åkte ut skulle han ju ha mer tid över för mig ;)

2009-10-17 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0