Just dance!

  • Hjärtligt välkomna till den här lördagen! :)
    Visst känns det lite som det kommer bli en bra lördag?! Ja...jag tror det.
    Jag kommer troligtvis spendera mesta delen av dagen ensam, men det gör inget. Då kan jag spela jättehög musik och dansa omkring hemma utan att någon tycker jag är konstig. :) Kanske bäst att dra för gardinerna ordentligt. Nyfikna grannar finns det ju gott om! :)
    Ordnade massor med ny musik på min Spotifylista igår kväll. *jiiiiej* Nu ska det dansas!
    Men först blir det långpromis med Tippan och sen kanske kanske jag lovat mig själv att jag ska åka ner och träna. Stor-magen behöver tränas bort, hur jag nu ska lyckas med det..??? Den stora risken är att jag skippar träningen och hellre solar. :) Känner jag mig själv rätt så.

    Nej, nu har jag babblat klart och saker ni egentligen skiter i.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0