Go go go :)

  • (Har just kommit på hur dålig jag är på att lägga upp nya bilder, som jag gjorde hela tiden förut!)

    Det har varit en bra helg!
    I lördags eftermiddag åkte vi hem till byn. Hem till mamma & pappa! :)
    Marie & Matte kom också förbi. Vi käkade god middag som mamma lagat och spenderade sen kvällen med att snacka skit, skratta och kolla på TV. Tänk hur galet mycket man kan sakna sin familj!
    På söndagen åkte vi hem till Marie & Matte på en fika. Jag passade på att sno lite sommarkläder också från syster, som snart ska packas ner i resväskan och följa med mig ut och resa... :)
    Älskling och Matte packade ihop sina grejer och drog upp till Sporthallen. Dags för match! :) MOT varandra, ska kanske tilläggas! :) Mamma, Marie, Tipi och jag tog en liten promenad upp till hallen. Skönt att vi ändå tog oss ut i det gråa vädret.
    Matchen var superspännande! Vi hejade så mycket vi orkade. Kan tänka mig att vi stack ut lite bland alla 10 personer i publiken.. Hehe. Det var i alla fall hur kul som helst! Galet så engagerad jag kan bli i en innebandymatch! I love it! :)
    Älskling & laget VANN i alla fall över Matte & co. Vi trodde utfallet skulle bli åt andra hållet...
    Men bra jobbat HAIK! :)

    Ikväll blir det träning igen med Mia & Serena, det är ju MÅNDAG! :) Måndag = hårdträning.
    Känner mig lite konstig i huvudet bara... Började i lördags kväll redan. Är yr och konstig. Får väl se om jag ramlar av cykeln... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0