:)

  • Hej hej!
    Ni anar inte vilken härlig träningsvärk jag har idag!
    55 minuters Spinning och 30 minuters Core (direkt efter varandra) kändes helt underbart. Och idag känns det som sagt ännu mer. :) Duktiga vi är Serena! Och Mia också duktig såklart, men nästa gång får du haka på spinningen också! :)
    Extra roligt att komma hem från träningen när man får logga in på Funbeat.se och registrera sin träning och se hur staplarna växer. Tack Anna för den idén! :)
    Jag satsar på att få en kropp som Anna Anka, så det är väl bara att ligga i hårdträning. Hehe.
    Eller hur var det nu? Var det inget bra idé att sträva efter att bli en Hollywoodfru? :)
    Nej, för då måste man ha så stor handväska. Jobbigt!

    Ikväll väntar jobb. Jobb och jobb...

    Jag hoppas att ni får en bra tisdag! :) För det tänker jag ha!

    Pussåkram


Kommentarer
Postat av: carolina

(: duktig du är då. Jo hade vart super om du var hemma såklart. Länge sen man såg dig ju. Och vi bor ju grannar ;)

2009-10-13 @ 12:50:47
URL: http://caroliinammad.blogg.se/
Postat av: Anna

So happy you have joined!! :-)

2009-10-13 @ 23:26:50
URL: http://aijslife.blogspot.com
Postat av: Anonym

;)

2009-10-14 @ 04:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0